We krijgen de folders steeds te laat soms pas op donderdag
Zijn zelf bezorger geweest dus weten dat ze voor dinsdag 19:00 er moeten zijn
Het is nu 19:35 en ze zijn er nog niet vis steeds achter het net met bepaalde... Lees meer
Wij hebben geen folders ontvangen ,wel op maandag masr geen dinsdag folders .ook geen Goudse post gehad .rentmeesterslag Lees meer
al drie weken geen volders gehad Lees meer
Geen voor verpakte reclame gekregen Lees meer
Al enkele weken geen folders ontvangen Lees meer
Wij hebben al vijf weken geen reclame meer gekregen .
Ik vraag mij af of dit normaal is.
Zou het heel fijn vinden als er iets aan gedaan gaat worden.
Ik vind het niet fijn via internet te lezen , wil graag lekker... Lees meer
We hebben al drie weken geen folders ontvangen.
En die weken ervoor pas dinsdag rond etenstijd.
Ook wel eens dinsdagavond 21.00u??
De aanbiedingen in de winkels gaan vaak al maandag en dinsdag in......dus dan ben je te laat voor de aanbiedingen!!!!! Lees meer
wij hebben hier op de kempenaar 15 al 2 keer geen folders gehad. Lees meer
Ik heb de hele vakantie periode geen reclame gehad dat is 6weken Lees meer
Wijhebben wederom deze week geen folders ontvangen, dit is al de derde keer deze vakantie tijd. Lees meer