Ik heb al een week of 67geen folders in het plastic ontvangen!
Heb hier al meerdere malen voor gebeld en ook buren hebben dit bij jullie via de mail gemeld !
Tot op heden hebben zowel de buren als ik van... Lees meer
Wij krijgen al maandenlang geen folders meer. Lees meer
Ik heb al 4 weken geen reclame folders gehad niet op maandag en ook niet op dinsdag want dan lagen ze meestal pas in de bus. Lees meer
wij hebben al weken geen spotta pakket ontvangen.
wij zien wel dat er iedere week stapels spotta pakketten worden
gedumpt in de papiercontainer
deze papier container staat 15 meter van onze brievenbus
raar dat ze wel gedumpt worden maar niet bezorgd Lees meer
voor de zoveelste keer dit jaar geen folders ontvangen, Lees meer
Mijn buurt postcode 1785 JE Den Helder, krijgt al een tijdje geen verpakte reclamefolders (zoals, Aldi, Lidl, HEMA, Gamma, enz).
De actie’s van de winkels beginnen maandag’s, wij krijgen deze folders helemaal niet. Lees meer
Ik woon in de kruisstraat 74 B
Mijn brievenbus zit tussen 2 bussen die beide nee nee stickers hebben
Ik neem aan dat is daarom regelmatig,wel minimaal 2 keer in de maand geen pakket ontvang
Hoogst irritant
Kan u daar iets... Lees meer
Al geruime tijd geen reclame etc. ontvangen Lees meer
Heb al eerder een bericht gestuurd dat wij geen reclame ontvangen maar er wordt niet eens de moeite van jullie uit genomen om contact op te nemen of er überhaupt iets aan te doen. Lees meer
De reclame folders liggen pas op woensdagavond in de bus, dit is natuurlijke veel te laat omdat alle reclames op maandag ingaan en wij zodoende altijd te laat komen voor de aanbiedingen. Zeker als een aanbieding geld op een bepaalde... Lees meer