Klacht: Spotify stopt redelijk plotseling met ondersteuning voor Onkyo receiver

op 02 augustus 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Ik krijg een mail van spotify dat mijn onkyo receiver binnenkort niet meer ondersteund wordt en dat ik van hun fantastische dienst gebruik kan blijven maken als ik gewoon even een nieuw device aanschaf (cynisch). Vervolgens ga ik inderdaad even rondkijken, ik neem ook contact op met onkyo en hun gaan na de zomer met een aanbod komen voor gedupeerden. Vervolgens 2 weken na de mail van spotify doet mijn receiver het al niet meer. Dit vind ik echt belachelijk. Ze stoppen dus met ondersteuning en dat ook nog eens na 2 weken, bizar. Terwijl ik destijds echt voor spotify ondersteuning deze voor mij toch dure en fantastische receiver gekocht heb. Ik vind dit echt misbruik van marktpositie. Kan dit zomaar?

Dat spotify dit eerder aankondigt en ook samen met onkyo (waar ze samenwerking mee aangegaan zijn) eerst met een oplossing/aanbod komen alvorens deze dienst/service stop gezet wordt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rpblom73