Klacht: Spotify Premium Abbonement

op 01 februari 2014 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Geachte heer of mevrouw,

Onlangs heb ik een €10,- giftcard van spotify aangeschaft. Hiervoor wilde ik graag 1 maand spotify premium. Ik ben naar de site: www.spotify.com/redeem gegaan. (Zoals op de giftcard stond aangegeven) Na het inloggen heb ik op deze site gekozen voor 1 maand spotify premium. Nadat ik hierop had geklikt stond er dat mijn account succesvol gecrediteerd was met 1 maand spotify premium. Vervolgens heb ik mijn computer afgesloten en heb ik op mijn iPhone de spotify app aangeklikt. Schets mijn verbazing stond er nog steeds dat ik geen premium account had. Zelfs nadat ik een aantal keren in- en uit had gelogd was ik volgens mijn telefoon nog steeds geen premium gebruiker en kon ik mijn afspeellijst niet afspelen.

Het probleem van mij verhelpen zodat ik ook op mijn iPone 5 weer spotify kan luisteren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denolic