Klacht: Spotify app verdwenen van smart tv (Samsung) en onkyo reciever.

op 16 september 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Sinds een paar jaar gebruik ik naar tevredenheid de app van spotify op mijn smart tv en op de reciever van onkyo.
Sinds een paar weken werkt er niets meer en na berichtgeving van spotify zou de nieuwe app voor een betere oplossing moeten zorgen.
Echter om de nieuwe app te gebruiken voor streamen moet je maar nieuwe kastjes, speakers e.d. aanschaffen…. Spotify geeft deze kastjes en speakers immers gratis aan zijn abonnees…..nou niet dus. Ofwel ik koop eerst een goede reciever ( onkyo) en smart tv (Samsung 2014) met premium familie abonnement op spotify. Nu gaan ze het omkeren..wel abonnement maar even nieuwe apparatuur kopen. Bij Netflix is het gelukkig wel mogelijk om deze te gebruiken op oudere smart tv. Spotify gaat dus niet vooruit, maar achteruit als gesteld wordt dat de nieuwe (en verbeterde) app alleen op nieuwe smart tv en receiver werkt. Spotify moet naar mijn mening verantwoording nemen en zorgen dat de app die altijd gewerkt heeft blijft werken en de nieuwe app alleen beschikbaar maken op nieuwe tv of reciever. Als Netflix dit prima geregeld heeft, moet het bij spotify ook kunnen lukken. Waar een wil is is een weg….al heb ik daar bij spotify mijn bedenkingen bij…

Ik zou het zeer waarderen als spotify zijn verantwoording neemt en de app terug zou brengen zoals het altijd gewerkt heeft op oudere apparatuur en daarnaast een nieuwe app met nieuwere mogelijkheden voor nieuwe apparatuur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eelco72