Klacht: Spotify 2 keer opgezegd abbonement word nog steeds in rekening gebracht

op 01 juni 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Ik heb mijn spotify premium account inmiddels al 2 keer opgezegd en nog steeds word het geld van mijn rekening afgeschreven.
Heb inmiddels ook al twee keer via de costumer service een bericht gestuurd maar tot nu toe 2/3 weken later nog steeds geen reactie.
Ook heb ik vorig jaar december een vraag gesteld waar ik tot heden ook geen reactie op heb gekregen.
Het abonnement zou per maand opzegbaar zijn en hiervoor ging dat ook prima, afgelopen maand 2 keer mijn spotify premium abonnement opgezegd en zit nog steeds vast aan mijn abonnement..
Ik wil nu voor eens en altijd van mijn Spotify abonnoment af.

Als mijn spotify premium abonnement word stopgezet zodat het geld aankomende maand niet van mijn rekening word afgeschreven en als ik mijn geld voor deze maand terug krijg want ik wilde deze maand helemaal geen spotify en heb het ook op tijd opgezegd. En heb contact met ze opgenomen waarop ik geen reactie krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sherana