Klachten over Sporting Foto Nederland

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Sporting Foto Nederland zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Fotoservice

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

schandalig

Klacht van rietrietriet op 09 juni 2020 over Sporting Foto Nederland in de categorie Fotoservice

vijf jaar geleden heeft deze club foto's gemaakt van mijn team. Ik heb de foto's teruggestuurd maar sinds een paar weken krijg ik ineens dreigbrieven met dagvaardingen, Verjaartermijn een jaar minus twee weken meneer u moet betalen !!! tenzij u het... Lees meer

Discriminatie

Klacht van lolla op 29 november 2015 over Sporting Foto Nederland in de categorie Fotoservice

Schandalig, personeel dat mentaal niet ontwikkeld is. Reiskosten van een training niet vergoeden en daarbij een mail sturen met mentale intimidatie!! Geloof discriminatie, mensen belachelijk maken omdat ze een handicap hebben! Van wegen het dragen van een bril! Lees meer

Commercieel bedrijf maakt goedwillende voetbalvrijwilligers kapot!

Klacht van oneerlijkepraktijken op 08 september 2013 over Sporting Foto Nederland in de categorie Fotoservice

Als begeleider van een jong voetbalteam wordt ik geconfronteerd met de oneerlijke praktijken van een bedrijf. Het gaat om Sporting Foto Nederland uit Zwijndrecht. Een bedrijf wat fotografen rondstuurt naar voornamelijk sporttoernooien. Hun aanbod voor het maken van groeps~ en individuele foto... Lees meer