Klacht: nazi’s sport2000 königsleiten

op 15 april 2019 over Sport 2000 in de categorie Sportwinkel

ik heb 4 mnd in sport20000 in oostenrijk gewerkt. In het dorp königsleiten. Hier ben ik helaas 4 mnd gepest en geterroriseerd om het feit dat ik homo. Om deze reden vond 1 van de vaste medewerkers, een vriend van de familie hölzl het nodig mij te laten zien dat er in de lade van de stamtafel een rode band lag met daarop een hakenkruis, een boek met als titel adolf hitler, en op de vensterbank lag een klein zwaard wat hij uit zijn hulsel trok. later toen ik een foto van het zwaardje maakte zag ik was dat er een embleem aanhing met daarop een adelaar en een hakenkruis eronder ook. Ik vindhet schande dat deze nazi’s de titel sport2000 mogen dragen. Nadat ik gedreigd had de laatste 2 weken dat ik er was, hier iets mee te doen, hebben ze het zwaardje van de vensterbank gehaald.

Als deze mensen zijn aangesproken dat dit nooit de bedoeling kan zijn, dat nazi spullen gewoon in het zicht van de klanten tentoon word gesteld. En dat ze mij hun oprechte excuses hebben aangeboden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sport 2000

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sport 2000 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door funnyguyforlife