Klacht: Spookfacturen Slangenreizen

op 10 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen oktober hebben mijn zus, broer en ik een dagreis naar parijs gemaakt met slangenreizen. Allereerst hadden we vreselijk krappe plekken in de bus, 6 uur lang pijn in de benen. Na aankomst een heerlijke dag gehad in Parijs, erg genoten. Anderhalve maand na thuiskomst ineens een factuur van 127 euro die z.s.m. overgemaakt diende te worden. Na 4x gebeld te hebben (4,50 per keer, dus inmiddels ruim 20 euro) werd mij allereerst verteld dat het aan mij lag, ik had vast een fout gemaakt. Vervolgens kwam de smoes dat ik alleen reserveringskosten over moest maken en dat daarom de 127 euro openstond (inc. reis terwijl deze 30 pp kostte?!)terwijl de reserveringskosten over zijn gemaakt. De meneer die mij te woord stond heeft zich belachelijk gedragen en zelfs gedreigd met ophangen. Nadat ik tot 4x toe heb uitgelegd wat het exacte probleem is kon meneer nog altijd niet gericht antwoorden op mijn vraag.

Ik wil een fatsoenlijke behandeling door slangenreizen met een factuur van 15 euro voor de kosten die betaald moeten worden aan slangenreizen. De reis is namelijk aan groupon betaald met die overdracht heb ik niets te maken.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Slangenreizen

6 jaren geleden - Geachte heer,zoals reeds aangegeven in uw andere klacht op klacht.nl:geachte heer/ mevrouw,Wij hebben de klacht voor u nagekeken. Inderdaad, de reserveringskosten van €5,- per persoon staan nu nog open. Indien de reserveringskosten zijn voldaan is de boeking afgerond. Deze reserveringskosten stonden ook reeds vermeld bij de grouponaanbieding. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Team Slangenreizen

Bericht van Slangenreizen

6 jaren geleden - geachte heer/ mevrouw,Wij hebben de klacht voor u nagekeken. Inderdaad, de reserveringskosten van €5,- per persoon staan nu nog open. Indien de reserveringskosten zijn voldaan is de boeking afgerond. Deze reserveringskosten stonden ook reeds vermeld bij de grouponaanbieding. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Team Slangenreizen

Slangenreizen

Heeft op 14 januari 2014 om 13:18 geantwoord

geachte heer/ mevrouw,

Wij hebben de klacht voor u nagekeken.
Inderdaad, de reserveringskosten van €5,- per persoon staan nu nog open.
Indien de reserveringskosten zijn voldaan is de boeking afgerond.
Deze reserveringskosten stonden ook reeds vermeld bij de grouponaanbieding.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Slangenreizen

Alle klachten die gemeld zijn door LB1001