Klacht: spookbieders van vakantieveilingen

op 17 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op zondag 17 juli 2016 heb ik ongeveer 10 veilingen van Overnachting aan het water in Beach Hotel Cape Helius (2 p.) gevolgd en zag steeds dezelfde 3 namen bieden en 10 seconden voor het einde van de veiling afhaken. Ik heb screenshots gemaakt als bewijs.Dit wijst duidelijk op een oneerlijk spel.

Als deze personen van vakantieveilingen worden verbannen en als er uitgezocht wordt hoe dit kan.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u zo alert bent en dit bij ons meldt. We nemen uw melding heel serieus en gaan het account onderzoeken.

We willen iedereen een eerlijke biedkans op onze website geven. Om deze reden is het bijvoorbeeld voor medewerkers of aanbieders verboden om mee te bieden op VakantieVeilingen.nl. Verdenken wij iemand van vals spel of het opdrijven van de prijs? Dan nemen wij contact met diegene op en blokkeren indien nodig het account. Het kan zijn dat het een bepaalde strategie is. Soms komt het voor dat deelnemers bewust hun eigen bod overbieden omdat ze er zeker van willen zijn dat ze de veiling winnen. Andere bieders hebben van tevoren vastgesteld hoeveel zij willen uitgeven aan een bepaalde veiling. Zij zullen dit bedrag bieden, ongeacht de hoogte van het vorige bod. Deze strategieën zijn allemaal binnen de regels van het spel.

We gaan uitzoeken wat hier het geval is en wanneer nodig, ondernemen we actie. Komt u nogmaals een verdachte bieding tegen? Aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen via klantenservice@vakantieveilingen.nl, we waarderen dat zeer!

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door gery uit amsterdam