Klacht: spontane lekkage heatboy

op 21 juli 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

ook ik kocht een heatboy bij praxis vlissingen tw. 9-01-2012,heb de kassa bon bewaard, Ook mijn boiler begon spontaan te lekken,de koudwater aanvoer en de warmwater terug voer leidingen lekten niet.Ook ik constateerde water bovenaan electrische gedeelte,kortsluiting was uitgesloten omdat de stekker opdat moment niet in het stopcontact was..Heb de boiler losgekoppeld en leeg laten lopen,ook ik constateerde een massa ketelsteentjes,gruis.Graag zou ik nog in aanmerking komen voor een gratis nieuwe boiler,temeer omdat ik in deze vier jaar de boiler heel weinig heb gebruikt.De vorige boiler was een huurboiler die ik huurde van energiebedrijf Delta in Zeeland.deze boiler heeft nooit problemen vertoont.In afwachting van uw antwoord en reactie,verblijf ik hoogachten,, B van Doorn.

tevreden ben ik als Praxis mij een nieuwe boiler vergoed,de kapotte kunnen ze inspecteren en zien dat hij nauwelijks is gebruikt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Reactie van de melder van de klacht bas van doorn

8 maanden geleden - Diegene die deze klacht heeft aan gemaakt heeft deze met een verkeerd email adres aan gemaakt. Ik heb hem bevestigd omdat ik wou zien wat het was kon me niet heugen dat ik een klacht had aangemaakt en inderdaad dit is zeker niet van mij afkomstig. Groeten Bas van Doorn uit Wezep

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bas van doorn