Klacht: Splinter in pizza

op 21 mei 2020 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Eten besteld bij Break time Amsterdam. Om 10 uur S’avonds pizza margarita calzone shoarma en pizza kipdoner besteld, dit kwam 23:45 aan. Koud beleg verschoven naar 1 kant en geen calzone. Na 1 hap kreeg ik verschrikkelijke pijn in mijn keel. Bleek een SPLINTER in mijn gehemelte!!! Gebeld en meneer vroeg direct mijn rekening nummer. Zou mijn geld terug storten, man kreeg zweet aanval buikpijn en ging plat liggen kots misselijk heeft hij de splinter uit mijn strot gehaald met een pincet. Sochtends krijg ik een bericht dat ik €9 terug kan krijgen voor de Calzone maar dat hij de Splinter niet schuldig aan is nou ik nam een hap pizza en kreeg direct pijn!!!!??? Vandaag hoort een mooie dag te zijn, maar We zijn er doodziek Van. Ik besteL nooit bij Break time meer en vind dat de eigenaar dit netjes hoort op te lossen ben er nog misselijk van!

Als ik mijn geld terug krijg en een excuus

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabylouise