Klacht: spinner voldoet niet aan beloofde specificatie keramisch

op 09 juni 2017 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

de keramische spinner die ik gekocht heb, blijkt niet keramisch te zijn. het bedrijf zegt dat dit de specificatie van de leverancier is en dat ik anders het product terug moet sturen.

Als je een keramische spinner koopt, dan moet er ook een keramische spinner geleverd worden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 09 juni 2017 om 11:12 geantwoord

Beste Alex, we hebben aangegeven als u van mening bent dat het product niet voldoet aan de specificaties dat u het product naar ons kunt retourneren en dat zullen wij het voor u in orde maken volgens de algemene voorwaarden. Dat u gelijk reactie plaatst op klacht.nl zal het feit dat het product niet voldoet aan de specificaties niet veranderen en zult u toch eerst het product naar ons moeten retourneren zodat we het voor u in orde kunnen maken.

Op het moment dat wij het product binnen hebben gekregen zorgen we ervoor dat het voor u word afgehandeld.

Heeft op 09 juni 2017 om 11:34 geantwoord

Hieronder de letterlijke reactie die ik gekregen heb. Geen sprake van het in orde maken. Ik ga ook geen extra kosten maken op een product van 4 euro waar bovenop al 3 euro verzendkosten voor betaald zijn. uitbieden levert niet het product wat ze beloven.

Hi alex test,

dat is product die bij specificaties hort die we van leverancier hebben gekregen, als u het product die wilt hebben dat kunt u die naar ons retourneren.

Ticket: https://uitbiden.freshservice.com/helpdesk/tickets/5832

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Bedankt voor uw bericht. Wij wensen u verder nog een fijne dag en hopelijk tot snel!

M***

Klantenservice Medewerker

Bericht van Uitbieden.nl

4 jaren geleden - Beste Alex, op het moment dat een webshop een product levert en dat die niet voldoet aan de specificaties of dat die niet naar behoren werkt dat moet die terug zodat het voor u in orden gemaakt kan worden. Dat zijn zou eenmaal de werk wijzen hoe het werkt als menden dingen via internet kopen. In de algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan staat duidelijk aangegeven hoe het werkt met het retour sturen van de producten. We willen u ook 2,00 euro wat gelijk is aan 50% van het aankoopbedrag aan u terugbetalen als tegemoetkoming of ander moet u toch het product naar ons retourneren. Graag horen wij het van u.

Reactie van de melder van de klacht alextest

4 jaren geleden - een fatsoenlijk bedrijf levert het product dat het verkoopt en probeert niet de klant af te schepen. ik weet genoeg, ook gezien de andere berichten. weer een klant minder voor uit bieden.

Bericht van Uitbieden.nl

4 jaren geleden - Het zijn twee opties die we een u kunnen bieden, neemt u daar geen genoegen mee dan kunnen we helaas niet verder helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door alextest