Klacht: SPIJT VAN AANKOOP GEEN klantenservice maar een bandje en apple macbook kapot na 6 maanden

op 28 juni 2017 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Ik heb in december een apple macbook van 1500 euro gekocht. Nu zijn mijn toetsen al kapot (bij normaal gebruik). Ik zou verwachten dat een bedrijf zoals Paradigit een goede klantenservice zou hebben. Met deze reden heb ik ook het product bij dit bedrijf gekocht. Daarentegen is Paradigit absoluut niet klantvriendelijk. Ze hebben geen klantenservice waarbij je daadwerkelijk mensen aan de telefoon krijgt. Er wordt een bandje afgespeeld. Dus super slecht!! Daarnaast moet je de computer opsturen naar het hoofdkantoor. Dit betekend dat je het product minimaal 3 weken kwijt bent en geen vervangend product krijgt. Ook kun je op de website niet goed vinden, wanneer iets wel of niet onder de garantie valt.

Klantenservice klantvriendelijker maken, reparatie sneller laten verlopen. Transparantie betreft garantievoorwaarden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juull