Klachten over spelletjes.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over spelletjes.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van spelletjes.nl in de categorie Internet Games

0 klachten gemeld

Tijdslijn

oplichterij

Klacht van Astrid2019 op 10 juli 2020 over spelletjes.nl in de categorie Internet Games

Het spel van Harvest Honors ligt de hele boel op, als iemand niet is ingelogd kan men toch gebruik maken van extra's. Naar mijn mening zijn het de eigenaars van het spel zelf.. Het spel is een en al oplichterij.Er... Lees meer

reclame

Klacht van spelletjes.nl op 27 oktober 2019 over spelletjes.nl in de categorie Internet Games

voor je een spel wild spelen krijg je reclamen, , en dan moet je wachen, en dan nog eens reclamen,, en dan kan je spelen, wat is het doel van spel is spelen en geen reclamen Lees meer

error

Klacht van Nathan10122003 op 08 maart 2019 over spelletjes.nl in de categorie Internet Games

Ik wilde graag contact opnemen met spelletjes.nl, omdat ik mijn account niet meer in kon, maar als ik op de link om contact op te nemen klik, krijg ik een melding: ''Sorry, dit spelletje konden we niet vinden, maar... Lees meer