Klacht: Spel gekocht voor mijn zoon

op 23 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Test drive unlimited 2 gekocht. De key kreeg ik direct maar deze is ge-deactiveerd met onderstaande reden. Nu dus het geld weg en ook geen spel.

Ticket response to GSOV-633448

Topic: We are sorry, but your transaction has been declined by our security system.

Dear dorian.havenaar@ziggo.nl

Greetings,

Thank you for contacting G2A Digital Marketplace Customer Support. G2A is a marketplace where Customers have a wide range of products offered by independent sellers.

Your order was declined by the payment operator or the card issuer. Unfortunately, we are not informed of the exact reason as to why your payment has been rejected. In order to find a solution to this problem, we advise contacting the payment operator or the card issuer.

Hoe krijg ik het geld weer terug? (Bijlage met overmaking bewijs)
Groeten,
Dante Havenaar

Als de €9,45 terug betaald wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 juli 2016 om 12:12 geantwoord

25-Jul-2016 De heer, mevrouw Havenaar per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door havenaardante