Mijn Klacht:
Hallo,
Wij waren de eigenaren van een hele mooie waterpijp die wij op deze website hebben gekocht. Kort na onze aankoop hebben wij hier gebruik van gemaakt en waren hier erg tevreden mee.
Na gebruik maken wij deze schoon onder de kraan, waarna de vaas knapt door (waarschijnlijk) heet water. Dit zie ik als een gebrek in het product. Natuurlijk had dit ook kunnen gebeuren door valschade, maar dit is met foto’s vastgelegd op het moment dat het gebeurde.
Na dit voorval heb ik contact opgenomen met de eigenaar van dit bedrijf. Ik heb hem het verhaal uitgelegd. De eigenaar wees op de algemene voorwaarden die zogenaamd op de website stonden, maar die waren nergens te vinden. Ook wees de man ons erop dat wij deze vaas niet met heet water schoon mochten maken. ”Dit moet je altijd met lauw water doen” is wat hij ons vertelde. Hierop reageerde ik met;”Er is geen gebruiksaanwijzing geleverd bij dit product.”, waarop de man reageerde;”Nee dat klopt, zo word dit product geleverd.”. Volgens de wet is dit verplicht, wil de man zijn standpunt sterk maken.
Nu weigert hij ons tevreden te stellen met een vervangend product of iets dergelijks, wat ik volkomen belachelijk vind. Dit probleem had voorkomen kunnen worden, mits de eigenaar zich aan de regels gehouden had, wat dus niet het geval is.
Ik raad iedereen af om ooit nog iets te kopen op deze website.
Mocht u dit ook overkomen, dan kunt u fluiten naar uw centen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met een vervangend product of een vergoeding van het aankoopbedrag. Het vervangende product zal ook opgestuurd worden naar mijn adres op kosten van Amy Deluxe Shop, onderdeel van Special Smoke Tilburg.