Klacht: Speciaal verlofdag genomen, niet komen leveren

WoutK op 07 december 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Speciaal een verlofdag genomen om thuis te zijn voor levering. Rond 16u30 bevestiging gekregen dat ze er rond 17:05 zouden zijn. Uiteindelijk kon ik om 18:25 online lezen dat ze toch niet meer konden komen wegens overmacht. Ik wens een schadevergoeding voor de verloren verlofdag.
Onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met de (betalende) klantendienst. Meer uitleg dan ‘overmacht’ konden ze niet geven. Er werd meteen voorgesteld om de levering het eerstvolgende moment (zaterdagvoormiddag tussen 8 en 12u) te laten plaatsvinden, waarmee ik akkoord ging.
Zaterdagochtend kon ik omstreeks 9u lezen dat ook deze levering mislukt was, ditmaal wegens ‘sorteerfout’.

Ik wens een schadevergoeding voor mijn verloren verlofdag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 december 2019 om 13:46 geantwoord

Geachte heer Koekoeckx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Wij zien in ons systeem dat door een overmacht situatie spijtig genoeg geen transport heeft kunnen plaatsvinden. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we doen altijd ons best om deze situaties te voorkomen. Uw order was per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.

Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door WoutK