Klacht: Misleidende gesprekken van lokaal totaal

Alex Hollestelle op 12 november 2012 over Speciaal Drukkerij van Loon in de categorie klachtmelden

In de zomer 2012 werden wij gebeld door de telefoongids B.V.
Dit ging over de bestaande gegevens, of deze correct waren voor vermelding in de
telefoongids,alles werd door de telefoon voorgezegd zoals bedrijfsnaam adres e-mail en website,mijn vrouw herhaalde iedere keer dat we dan geen 2x in de telefoongids zouden staan omdat we deze informatie allang hadden gegeven.
De twijfel die zij had was dat het hele gebeuren ging over 2012/2013
In 2011 gebeurde hetzelfde ik belde gelijk op nadat ik de factuur had ontvangen en zij lieten mij een opname van het gesprek horen,en ik kwam tot de conclusie dat dat mijn vrouw was op die opname.
Ik heb toen gelijk tegen dit bedrijf gezegd dat wij volgend jaar 2012/2013 niet meer telefonisch orders afsluiten en alles via de mail doen .
Ik heb toen gelijk deze factuur betaald en voor ons was het daar mee gedaan.
Maar schijnbaar werkt het niet zo want de volgend factuur heb ik al weer binnengekregen,gelijk weer gebeld en lieten weer een bandopname horen.
Toen ging bij ons een belletje rinkelen,want dit gesprek was toen opgenomen voor de telefoongids.bv
Verder vind ik dit geen manier van zaken doen,bij ons gaat ook alles via de mail en een orderbevestiging.
Ik zal verder hun reactie afwachten en een kopie van dit verhaal naar mijn advocaat sturen.

Ik heb er geen extra belang bij om in de gemeentegids Roosendaal vermeld te staan
Voor ons zijn dat geen extra inkomsten.
Ik verwacht ook dat deze factuur van €131,89 volledig gecrediteerd zal worden
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet
Alex Hollestelle
Speciaal Drukkerij van Loon

Alle klachten die gemeld zijn door