Klacht: Speaker kabel

op 23 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte mevrouw/meneer,
Ongeveer 5 weken geleden heb ik 40 meter speaker kabels gekocht bij Action Den Helder.
Ik heb alle kabels van mijn stereo naar de 4 speakers vervangen.
Gisteren kwam ik achter dat van de 4 speakers 2 het niet meer deden.
Ik ging alles controleren en kwam toen erachter dat alle punten van de kabels geoxideerd waren.
Alles was geoxideerd bij alle punten waar de kabel vast moest zitten zoals bij de stereo en speakers.
Ik heb alles opnieuw moeten strippen en alles opnieuw moeten aanleggen en vast maken.
Het heeft mij veel tijd en werk gekost.
Erg jammer dat de kwaliteit zo slecht zijn van de kabels.
Nu is het voor mij weer afwachten of de kabels goed blijven doen.
Maar ik heb twijfels.
Ik heb helaas geen bon meer. Bij Action Den Helder hadden ze mij geadviseerd om online klacht in te dienen bij jullie.
Ik hoop dat jullie mij betere kwaliteiten kabels kunnen leveren a.u.b.

R. Duker
Kruiszwin 1176
1788LD JULIANADORP

Ik hoop dat jullie mij betere kwaliteiten kabels kunnen leveren a.u.b.
Of anders geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door plduker