Klacht: geen geld terug nadat ik spullen retour heb gestuurd

Irene12345 op 11 november 2016 over Spartoo in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 20/6 71,42 overgemaakt voor heelys voor mijn dochter. Schoenen ontvangen en binnen een maand waren de sticksels van de neus stuk waardoor de tenen eruit staken. Spartoo gebeld en gevraagd of wat de garantie was, ik moest fotos sturen, heb dit gedaan, dit hoorde volgens spartoo niet zo, dus zij gingen met partner in Spanje overleggen. Ik mocht de schoenen retour sturen en zou mijn geld terug krijgen.
Heb dit gedaan, bewijs van de vervoerder, die stond opeens voor de deur zondeer dat ik wist dat ze opgehaald werden. Daarna heel lang op mijn geld gewacht dat niet kwam. Spartoo gemaild, diverse bevestigenen per mail ontvangen dat ze binnen 2 weken zouden betalen. Nadat dat ook niet gebeurde weer gebeld, ik had alles gedaan wat moest volgens hen. Zij gingen contact opnemen met de spaanse partner. Heb toen al gezegd dat ik niets met hun partner te maken heb, ik heb aan spartoo betaald en wil mijn geld terug.
Daarna krijg ik een mail met fotos van andere schoenen, waarvan gezegd werd dat ik die teruggestuurd had. Ik heb gezegd dat dit niet klopt Spartoo gaat weer uitzoeken en krijg een mail dat zij en de partner NIET TERUGBETALEN.
Ik ben razend op dit bedrijf. Mijn dochter heeft een half jaar al het geld wat zij had opzij gelegd voor die schoenen.
Schoenen en geld zijn weg.
Schandalig mijn kind is opgelicht!!!!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van 71,42

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spartoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spartoo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spartoo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spartoo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spartoo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spartoo

Heeft op 25 januari 2017 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Irene,

Hartelijk dank voor je bericht.
We hebben hier inmiddels contact over gehad en het gehele aankoopbedrag is aan je teruggestort. Ik hoop je zo voldoende te hebben geholpen.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 - 888 30 19. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Ik wens je een fijne dag en tot ziens bij SPARTOO.NL.

Adriana
Klantenservice Spartoo.nl

Alle klachten die gemeld zijn door