Klacht: Spammail naar contactpersonen

op 30 januari 2014 over twoo.com in de categorie Websites

Jullie sturen vanuit mijn naam met een fakeprofiel mailtjes naar mijn contactpersonen. Ik heb geen enkel idee hoe er een twoo profile van mij is ontstaan noch staat er iets over in mijn eigen mailbox, maar kennissen komen naar me toe dat ze steeds mailtjes vanuit jullie systeem ontvangen. Nogmaals ik kan niets vinden in mijn mailbox over jullie site en als ik mijn ww opnieuw wil opvragen geeft het systeem aan dat mijn mailadres er nieteens op ingeschreven staat. Er staan geen fotos bij en de informatie die in het profiel staat klopt ook nieteens. Mijn leeftijd klopt niet, mijn woonplaats klopt niet, er klopt geen ene **** van. Dat neemt niet weg dat ik dit een zeer kwalijke zaak vind. Ik lijdt gezichtsverlies omdat jullie site automatisch spam verstuurd. Jullie moeten opgepakt worden.

Ik verwacht dat jullie het profiel zsm gaan verwijderen. Tevreden? Tevreden word ik niet want jullie verneuken me waar ik bij sta. Ik zou pas tevreden zijn als jullie jezelf aangeven voor identity theft.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 31 januari 2014 om 15:21 geantwoord

Beste,

Twoo maakt zelf geen profielen aan en stuurt ook geen uitnodigingen naar contactpersonen zonder dat iemand daar zelf voor gekozen heeft.
Bezorg je ons het e-mailadres waaraan het profiel zou gekoppeld zijn of de link naar het profiel via info-nl@twoo.com? Dan helpen we je zo snel mogelijk om het profiel te verwijderen.

Vriendelijke groeten,

Team Twoo