Klacht: postcodeloterij blijft post sturen.

kh181 op 10 januari 2012 over Spam in de categorie Software

Sinds 6 jaar woon ik samen met mijn vriendin en staan wij beide ingeschreven op een adres, vanaf dag 1 krijg ik met zeer grote regelmaat post van de postcodeloterij. (Mijn vriendin ontvangt niets.) Ik ben direct overgegaan tot bellen met de postcodeloterij om mij uit het mail bestand te halen omdat ik absoluut niet wens mee te spelen en dus ook niet elke week daarvoor gevraagd wil worden. Telkens word mij toegezegd dat ik uit het mail bestand ben verwijderd maar tot op heden ontvang ik nog steeds post. 2,5 jaar geleden zijn wij verhuist, maar de postcodeloterij had al een brief op de mat liggen op de derde dag dat we er woonde. ik heb wederom contact opgenomen en aangegeven dat wij geen post willen en voor de zekerheid ook gevraagd of er niemand anders op het adres stond. alles was geregeld en ik zou nooit meer post ontvangen, maar helaas ontvangen wij nog steeds elke mailing, en sinds een jaar krijgen wij er 2, een op mijn naam en 1 op naam van de vorige bewoner…. die ook nooit meespeelde. het laatste jaar heb ik direct na elke mailing gebeld, maar zelfs dat mag niet baten.

Ik ben tevreden als ik geen (vooral NOOIT) meer post ontvang van de postcodeloterij. niet op mijn naam , of die van de vorige bewoner.

Alle klachten die gemeld zijn door