Klacht: Spam sends afmelden bij Achmea

op 04 juli 2016 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Wij zijn in 2014 naar Nieuw Zeeland verhuisd. In 2015 realiseerde mijn man dat hij nog 1 verzekering bij Achmea had die hij moest opzeggen. Om dit te regelen moest hij cookies van Achmea site accepteren. Helaas wordt zijn Hotmail emailadres David_Jeaffreson @hotmail.com sAindsdien dagelijks gespamd met emails van:
Gratis autotaxatie
Jouw energieleverancier
Hypotheek oversluiten
Leer met babble
Online interieur
Pepe jeans

Mijn man delete ze maar het is toch van de zotte dat je emailadres vrijgegeven wordt als je cookies accepteert. Zeker als dat een voorwaarde is om zaken te doen, belachelijk.
Gaarne deze spam stoppen en voorkomen; wij regelen uit voorzorg niet naar de spammers.

Als deze spam naar mijn man gestopt wordt, en naar andere klanten voorkomen wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Centraal Beheer Achmea

9 maanden geleden - Beste Annemieke, Gaat het om de website van Centraal Beheer Achmea of om een ander Achmea onderdeel? Als ik dat weet dan kan ik kijken waardoor het komt dat er spam wordt gestuurd en of het inderdaad van ons afkomt. Groet, Natasja van het Centraal Beheer webcareteam 055 579 8000 webcare(@)centraalbeheer.nl https:www.centraalbeheer.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke JK