Klacht: Spam met de post

op 02 juni 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Hallo,
Ik krijg sinds 2-3 maanden constant reclame via de post achter elkaar aanbiedingen over het nieuwe netwerk van ze heb gelijk vermeld dat ze me gegevens uit het systeem moeten halen maar krijg alleen maar meer post nogmaals vermeld maar ze negeren me nu gewoon bij de klantenservice ik wil graag dat per DIRECT deze spam van meer maals per week stopt

Dat ze nooit meer contact met me opnemen zeker om dat ik dit ook nooit met hun heb gedaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 juni 2021 om 16:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Goed dat u aangeeft dat u de reclame niet meer wilt ontvangen, het zonde van de verspilling van het papier als u niet geïnteresseerd bent in onze diensten. Sinds een aantal jaar is het proces voor reclame centraal geregeld via het landelijke register op www.postfilter.nl

Hier kunt u heel gemakkelijk registreren en aangeven voor welke diensten u geen post meer wilt ontvangen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Leroy
Caiway Team Webcare

Heeft op 07 juni 2021 om 16:37 geantwoord

Ja mooi verhaal jullie zouden me al 2x afmelden blijf zoveel onzin krijgen omdat dit weer schijnbaar buiten dat post filter valt waar ik al lang afgemeld sta maar als als jullie me er niet uit willen halen sturen we voorstaan wel de post terug inc een doosjes met afval of iets dus laatste maal verwijder me uit jullie systeem want heb hier nooit toestemming voor gegeven dat jullie me mogen spammen en zo niet komt alles retour

Alle klachten die gemeld zijn door Wokkynokky