Klacht: spaarkaart voor sauna

op 08 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

spaarkaart kan niet uitgeprint worden? wat nu?
Ook waren er maar 6 bonnen dus 1 persoon kan gratis naar de sauna en wat doe ik met die andere 2 overgebleven bonnen?
Staat niet bij hoelang actie geldig is.

Kunt u de spaarkaart opsturen, mag ook per mail

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:48 geantwoord

Beste mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met het uitprinten van de spaarkaart voor onze zomeractie in samenwerking met Thermen.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben geprobeerd u hier telefonisch over te benaderen, helaas kregen wij geen verbinding met het door u opgegeven telefoonnummer.

De spaarkaarten zijn volledig gepersonaliseerd waardoor wij geen spaarkaart naar u toe kunnen sturen. Ik zou u willen adviseren om het aanvraagformulier nogmaals op de webpagina www.telegraaf.nl/zomeractie in te vullen en te kijken of het bestand dan wel wilt printen.
Indien het nog steeds niet werkt, dan zou ik u willen verzoeken om even telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, dan helpen wij u graag verder. U kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42.
De bonnen hebben van 1 mei 2017 tot en met 30 september 2017 dagelijks in de buitenlandse edities van De Telegraaf gestaan. Voor een volle spaarkaart heeft u er inderdaad slechts 4 nodig. Uw volle spaarkaart kunt u nog tot 22 december 2017 verzilveren bij Thermen Bussloo of Thermen Soesterberg.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaraj