Klacht: Spaarkaart

op 02 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Etos,

We zijn een vaste klant die altijd naar de Etos gaat. We hebben meegedaan aan een spaaractie voor een pakketwaarde van € 35,-. Gisteren hebben we het pakket opgehaald en nu blijkt dat er een heel andere inhoud in te zit dan wat er op de doos staat vermeld en de inhoud is behaald niet de waarde van de € 35,-. Jullie maken mensen enthousiast met een super leuke aanbieding maar komen het niet na. Wij vertrouwen erop dat dit op een correcte wijze door jullie wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Leon van Dongen

Gewenste Oplossing:

Wij verwachte een pakket te krijgen wat door jullie is aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LDongen