Klacht: spaarkaart

op 10 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2017 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bogers,

Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u graag aan deze actie wil deelnemen. Wij hebben u inmiddels twee e-mails gestuurd met de spaarkaarten voor beide bedrijven.

Wij gaan er van uit u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wij wensen u alvast een fijne dag!

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team

Heeft op 11 juli 2017 om 16:42 geantwoord

Misschien heb ik mijn klacht niet duidelijk omschreven. ik vroeg om een spaarkaart voor n dagje wellness in Nederland maar ik begrijp inmiddels dat er ook een andere actie was. ik krijg nu een spaarkaart voor Bussloo maar ik heb een andere nodig waarvoor je op verschillende plaatsen kunt bespreken met 4 spaarzegels en 5,95 euro moet bijbetalen.
Hopelijk is dit nog op te lossen.
m.vr.gr. C. Bogers

Alle klachten die gemeld zijn door Christien Bogers