Klacht: Spaaractiemax

op 01 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Eindelijk! Mijn kinderen hadden hun spaarkaart voor de spaaractie max vol. Met veel enthousiasme gingen we naar de plaatselijke jumbo om de felbegeerde auto op te halen. We kregen een bon mee met een verzilvercode waarmee je online de auto van max (waarvan ons gezin groot fan is) konden bestellen. Wij gelijk op huis aan en meteen het internet op. Tot onze grote teleurstelling bleek de auto uitverkocht te zijn. Een door max gesigneerde cap leek nog haalbaar maar na invullen van de code bleek ook dat een illusie.
Ik probeer mijn kinderen te leren dat als je graag iets wilt hebben dat je daarvoor moet sparen en dat het dan uiteindelijk lukt. Hoe kan ik dat nu volhouden bij dit soort flutacties van jumbo. Waarom heeft jumbo niet veel meer van die auto’s laten maken? Dat ze populair zouden zijn hadden ze natuurlijk op de klompen kunnen aanvoelen. Maar nee, jumbo stelt mensen en wat ik nog erger vind vooral kinderen liever teleur. Mij zien ze er niet meer.

Als mijn kinderen alsnog een max verstappen red bull replica auto ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomasvdb