Klacht: Spaaractie raceauto

op 05 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op het spaarformulier staat dat de actie geldig is tot 10 oktober, heb twee dagen geleden nog zegels gekregen, nu lees ik op internet dat da actie tot 1 oktober duurt, lekker slim van Jumbo.
Ze weten toch zelf ook wel dat veel mensen voor zo’n auto willen sparen, geef dan ook iedereen de gelegenheid.
Op=op….. ja, daar kom je altijd mee weg.
Als troost voor je volle spaarkaart een “uniek” nummer voor een gesigneerde cap van Max, ja dan weet je het wel he…..niks nakkes nada.
Jammer Jumbo, je doet veel kinderen en ook ouderen hiermee te kort.

Ik vind dat iedereen die een volle spaarkaart heeft, ook het recht heeft op zo’n raceauto op schaal.
Op= op is jullie probleem, nu wordt het een probleem van de consument, die nu erg teleurgesteld is.
Jumbo verdient met deze actie kapitalen, zorg dan ook dat je consument tevreden stelt.
Met de actie van de glazen schalen waren er genoeg over,maar ja..... daar moest de concument ook aan meebetalen, bij deze actie zijn de auto’s “gratis” en is er maar een beperkt aantal
Bij een volgende actie denk ik wel drie keer na.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Borgman