Klacht: Spaaractie max verstappen actie

op 30 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedemiddag

Ik ben zo vreselijk kwaad. Ik heb 1 kleinzoon waar ik deze actie voor spaar. Nu is de actie eerder afgelopen omdat de autootjes op raken. Ik doe werkelijk al mijn boodschappen bij de jumbo. En elke x als ik een x spaar heb ik net te kort. Niet omdat ik niet aan de bedragen kom hoor. Maar door elke dag boodschappen bij de Jumbo te dien krijg ik dus minder zegels. En dan heb ik het nog niet eens over de keren dat het vergeten wordt te vragen of dat ik haast heb en er niet aan denk. Ik ben zo kwaad dat als dit niet opgelost wordt en ik geen auto krijg, ik echt NOOIT maar dan ook echt NOOIT van mijn hele leven nog maar 1 x bij de JUMBO boodschappen zal gaan doen. Met nog geen 10 paarden krijgen ze me deze winkelketen dan nog in. De zoveelste x dat je de actie net niet red. Ik heb jaren geleden de tuindet gekocht. Die had ik wel bij elkaar kan je nagaan hoeveel geld ik al naar jullie Jumboketen heb gebracht. Zou het fair vinden als ik het autootje opgestuurd krijg. Ik ben zo teleurgesteld en kwaad kan niet eens uitdrukken hoe kwaad. Ik hoop dat jullie het voor me oplossen. Voel me werkelijk machteloos. Dank u

De producten zijn prima ik ken de winkel uit mijn hoofd. Dus lekker snel boodschappen doen. De 7dagen geld terug als er iets niet goed is is ook prima geregeld. Verder absoluut geen klachten.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline v E