Klacht: Spaaractie max Verstappen

op 05 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo Jumbo, service met een glimlach!

Nou die glimlach was bij mijn 2 zoontjes van 3 en 5 jaar ver te zoeken toen ze met hun volle spaarkaart bij de balie van de jumbo stonden.
Ze hadden de tranen in in ogen staan toen ze te horen kregen dat er geen race auto’s van max Verstappen meer waren omdat deze reeds op waren.
Maak dat maar eens je kind duidelijk.
Heb je voor 600 euro aan boodschappen gedaan bij de jumbo en krijg je vervolgens 2 actie codes waarmee je KANS maakt op een cap van max Verstappen die uiteraard aangeeft HELAAS u bent geen winnaar.
Wij gingen er al van te voren van uit dat dit het geval zou zijn.
Ik vind het ronduit schandalig dat Jumbo een actie doet voor kinderen met daaraan gekoppeld OP IS OP en dat ook nog eens binnen in maand tijd en dus moet ik voor 300 euro aan boodschappen doen voor 1 kind en aangezien ik twee zoontjes heb dus voor 600 euro aan boodschappen moet doen binnen een maand en uiteindelijk helemaal niets heb.
Bedankt Jumbo voor jullie geweldige actie en voor een paar zwaar teleurgestelde en verdrietige kinderen thuis.

Ik ben pas tevreden als mijn kinderen ook een raceauto van Max Verstappen hebben.
Kan de Jumbo mij hierin niet tegemoet komen zal ze mij als klant verliezen.
Daarbij wil ik ook dat de Jumbo of welke andere supermarkt dan ook GEEN ACTIE'S VOOR KINDEREN MAG HOUDEN MET DAARBIJ OP IS OP zodat er in de toekomst geen kinderen meer voor het hoofd worden gestoten.
Moeten ze maar van te voren rekening houden dat er genoeg actie producten zijn of deze als nog kunnen nabestellen of met een goede compensatie komen en niet met een of andere (zogenaamde) loterij waarbij je van te voren al weet dat je niets zal hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pupke79