Klacht: spaaractie max verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ronduit belachelijk dat je vanmorgen bij de balie komt om je spaarkaart te verzilveren en dat je gewoon een bestelcode krijgt en je thuis komt om de auto te bestellen en dan ziet dat ze op zijn
en dan staat er op de spaarkaart dat de zegels tot 10 oktober verkrijgbaar zijn of eerder op zijn ….nou ze waren niet op want ze werden vandaag nog uit gegeven ????
nu hebben ze op hun site gauw de datum veranderd van 10 naar 1 oktober
wel veel meer verkopen aan de gewone man en dan ook nog de zaak oplichten want dat is het ………………………………………….

ze mogen er vanuit gaan dat dit klanten kost ….in ieder geval zorg ik er voor dat mijn hele familie en vriendenkring voortaan naar de concurent gaan

nooit geen goed woord meer over voor die criminelen …..
ook de media zal dit weten ……

BYE BYE JUMBO !

Gewenste Oplossing:

men kan mij alleen tevreden stellen met een correcte afhandeling van de actie
ik heb al weinig te besteden en alles gedaan om een auto bij elkaar te sparen voor mijn kleinzoon dus een auto voor mijn kleinzoon is de enige manier !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dhrvdbosch