Klacht: Spaaractie max

op 03 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo maxverstappenactie. Het is misleidend als het winkelpersoneel zegt dat naast de auto’s de 1000 petten ook al op zijn en jullie dan op de website wel de codes nog laten invullen voor het kans spel dat is niet netjes stel dat de petten om 14:00 op zijn dan niet nog codes in laten vullen na 14:00 om volle kaarten binnen te halen(of hier nog een andere gadget aan koppelen )
Graag een reactie
Had bij jumbo organisatie meer klantvriendelijkheid verwacht en zeker ook meer kennis van het opzetten van dergelijke acties
Frans.kafoe@yahoo.com

Gewenste Oplossing:

Het zou mooi zijn als diegene die een code hebben ingegeven (en dus voor veel geld boodschappen hebben gedaan om de kaart vol te krijgen) en voor die code geen afhaalbewijs hebben gekregen voor auto of pet alsnog een leuke verstappen / redbull gadget krijgen van ongeveer dezelfde waarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Kafoe