Klacht: Spaar voor de raceauto van Max Verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het blijkt dat als je je spaarkaart gaat inleveren de auto op is. Blijkbaar wordt over de rug van Max Verstappen mensen in de verleiding gebracht veel geld uit te geven in de Jumbo inclusief gerichte actie met producten om zoveel mogelijk zegels te bemachtigen. De zegels zijn nog lang niet op maar de auto en sinds een paar uur een pet. Blijkbaar zijn er maar zeer weinig auto’s tegenover deze hoeveelheid zegels. Of je wordt gewoon bedonderd door de Jumbo en het is een loterij waar je aan mee doet. Echter is er voor deze loterij geen toestemming gegeven door de bevoegde autoriteit. Dat je zo aan je geld moet komen. Blijkbaar kost het nogal wat om Max te laten racen in je reclamefilmpjes. Wat een verwerpelijke manier van geld verdienen! Ik hoop dat de mensen eens goed gaan nadenken of ze nog wel bij Jumbo levensmiddelen moeten kopen. De volgende actie staat al weer voor de deur bij de Jumbo. Ze gaan de omzet verhogen met voetbalplaatjes met lokale kinderen uit de buurt die op een voetbalvereniging zitten. Dus straks mogelijk via je eigen kinderen help je mee aan omzetverhoging.

Gewoon een raceauto verstrekken als je kaart vol is. Een kaart die 300 Euro aan levensmiddelen heeft gekost!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedrieger