Klacht: Spa niet compleet geleverd

op 20 mei 2021 over Fonteyn Outdoor Living Mall in de categorie Tuincentra

Na een 3 maanden wachten is op 27 maart 2021 mijn gekochte spa repose jacuzzi deels bezorgd en geïnstalleerd. Wat niet geleverd waren was het filter pakket en lift cover. Deze zou nageleverd worden. Hoe kan je spa water schoonhouden zonder filter????We zijn nu 2 maanden verder en nog steeds geen filters en cover ontvangen. Tig keren gebeld en gemaild en altijd maar weer smoesjes ( kan die persoon niet bereiken, afdeling is dicht, wordt met spoed opgestuurd, wordt teruggebeld, bla bla ) allemaal loze beloftes. Op18 mei 2021 een mail ontvangen dat de nalevering 20 mei 2021 gaat plaats vinden, er is een extra route ingepland. Dezelfde dag om 09;00 uur voor de zekerheid naar Fontyen gebeld en gevraagd of het daadwerkelijk bezorgd zou worden. En ja hoor ze konden hiervan niets vinden in hun bestand. Ze hebben navraag gedaan met de mededeling dat als het gepland staat dat het ook zal gebeuren.Vakantie dag opgenomen maar geen nalevering.
Om 17:00 uur gebeld naar Fontyen en gevraagd of de nalevering nog gaat gebeuren, kreeg ik te horen dat ze een notitie zouden maken en dat was het.

Spoedig mijn filters en cover geleverd krijgen.
Vergoeding voor mijn opgenomen vakantie dag.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EdgarZegveld