Klacht: Sosftware werkt niet meer, klantenservice houdt ons al ruim een maand aan het lijntje.

op 11 juli 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Wekenlang vele uren gewerkt aan een groot fotoboek via Albelli. Bijna af, en dan blijkt het opgeslagen fotoboek niet meer geopend te kunnen worden op de computer, het beginscherm laadde niet.
Er is via telefoon, chat en en mail veelvuldig contact geweest met Albelli. De klantenservice zegt begrip te hebben voor het probleem, het te herkennen, meerdere klanten hebben dit namelijk ook. De technische dienst is er mee bezig. Dit verhaal horen we nu al weken. Er wordt beloofd terug te bellen, Dit zijn echter valse beloftes. Net zoals het contact met de technische dienst. Blijkt dat Florian helemaal geen verstand van zaken heeft, en in opdracht enkele vragen stelt als teamViewer.
Albelli wil of kan niet zeggen dat ze dit probleem voor ons niet kunnen oplsosen. Een termijn toezeggen waarop er een oplsossing komt, is ook niet mogelijk. rets ons te accepteren dat ze er mee bezig zijn. En dat doen we nu niet meer…..

Als het opgeslagen fotoboek weer te openen is op mijn computer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gvvlinda