Klacht: Sosftware werkt niet meer, klantenservice houdt ons al ruim een maand aan het lijntje.

op 11 juli 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Wekenlang vele uren gewerkt aan een groot fotoboek via Albelli. Bijna af, en dan blijkt het opgeslagen fotoboek niet meer geopend te kunnen worden op de computer, het beginscherm laadde niet.
Er is via telefoon, chat en en mail veelvuldig contact geweest met Albelli. De klantenservice zegt begrip te hebben voor het probleem, het te herkennen, meerdere klanten hebben dit namelijk ook. De technische dienst is er mee bezig. Dit verhaal horen we nu al weken. Er wordt beloofd terug te bellen, Dit zijn echter valse beloftes. Net zoals het contact met de technische dienst. Blijkt dat Florian helemaal geen verstand van zaken heeft, en in opdracht enkele vragen stelt als teamViewer.
Albelli wil of kan niet zeggen dat ze dit probleem voor ons niet kunnen oplsosen. Een termijn toezeggen waarop er een oplsossing komt, is ook niet mogelijk. rets ons te accepteren dat ze er mee bezig zijn. En dat doen we nu niet meer…..

Als het opgeslagen fotoboek weer te openen is op mijn computer.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 06 september 2017 om 10:53 geantwoord

Beste mevrouw Van den Hoogen,

Het spijt ons dat u problemen heeft ervaren met ons fotoboekprogramma. Het probleem zou met de update reeds verholpen moeten zijn. Wij hebben u hierover een e-mail gestuurd op 8 augustus. Omdat het een complexer probleem was dan in eerste instantie werd gedacht, heeft een oplossing iets langer op zich laten wachten. Onze welgemeende excuses hiervoor en voor het ervaren ongemak. Mochten er nog problemen zijn, dan helpen wij u graag verder. U kunt contact met ons opnemen via: https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door gvvlinda