Klacht: Sorteerfouten

op 16 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 4x door Dynalogic in de steek gelaten te zijn over 4 verschillende orders en bestellingen, nu ook maar eens een klacht mijnerzijds.

Vandaag zou tussen 10 en 14 een cardiotrainer worden geleverd. De track en trace op zich werkt perfect. Ik sta als nummer 3 op de lijst. Jippie. Maar om 12:30 uur is mijn zending in ene verdwenen. Even later een automatisch gegenereerde mail van Dynalogic met blah, blah , blah. Uiteindelijk een nieuwe afspraak moeten maken voor levering van het object. En dit is niet de eerste keer. Mijn laatste order bij Gall&Gall heeft er 10 dagen overgedaan om bij mij te komen. Gelukkig bederft alcohol niet.

Tevreden zou ik zijn als Dynalogic gezien mijn eerdere ervaringen gewoon vandaag nog zou leveren en de afspraak nakomt. In overmacht geloof ik niet meer.

Nog tevredener zou ik zijn indien de bedrijven en winkeliers welke hun transport bij Dynalogic hebben gelegd het contract op zouden zeggen vanwege regelmatige wanprestatie en het verzenden/afleveren in betrouwbare logistieke vervoerders zou geven.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte heer Schmidt,

Bedankt voor uw gegevens en bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging! Ze hebben uw order afgelopen vrijdag moeten herplannen. Helaas werd de order foutief aangemaakt door de leverancier, de uiteindelijke maten bleken niet overeen te komen met de ingeboekte maten waardoor de order spijtig niet meer kon in de route. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen

Het spijt me te vernemen dat u meerdere malen deze ervaring bij ons heeft gehad. Ik hoop dat we in de toekomst anders mogen bewijzen.

Gelukkig zie ik dat uw order afgelopen zaterdag geleverd is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Schmidt