Klacht: Sorteerfout…na 3 weken nog niet opgelost

[email protected] op 13 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 april heb ik een bedombouw besteld bij Home24. Volgens Dynalogic (verzendpartner van Home24) zou dit bed op dinsdag 21 april bezorgd worden tussen 08.00-22.00. Ik hiervan 3 mailtjes ontvangen. Aangezien dit een ruime bezorgtijd betrof heb ik de gehele dag vrij genomen van mij werk. Op 21 april omstreeks 09.00 uur kreeg ik wederom een mailtje dat er een sorteerfout was bij Dynalogic en dat men die dag niet zou komen, maar dat er een andere afspraak zou worden ingepland. Echter van Dynalogic krijg ik niets te horen. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben vervolgens weer contact opgenomen met Dynalogic.

Wederom niets gehoord van Dynalogic ! Weer contact opgenomen met home24 op 4 mei. Weer een standaard antwoord van Dynalogic. Inmiddels 7 mei nog niets vernomen van home24 of Dynalogic.
Ik verzoek u om voor de 3x contact op te nemen met Dynalogic en te vragen waar mijn bestelling blijft. Aangezien die “sorteerfout” volgens mij een standaard antwoord betreft. Gezien de vele klachten van deze firma.

Nu van Home24 een mail ontvangen, dat 1 van 3 pakketten zoek is bij Dynalogic. Blijkbaar zijn ze al 3 weken bezig om dat pakket te vinden? Nooit zo’n waardeloos bedrijf meegemaakt. Contact met Dynalogic is onmogelijk, buiten een duur 0900 nummer reageren ze nooit op een email.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket zsm wordt opgespoord en afgeleverd, Het betreft hier een bed ombouw. Volgens mij kun je dit niet even over het hoofd zien. Hopelijk zonder beschadigen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Volgens Melchior zou de bestelling voor 12.00 uur binnenkomen. Had er weinig vertrouwen in en jawel om 11.32 uur een mailtje van Dynalogic: Nee meneer uw bestelling van Home24 komt voor 12 uur bij u binnen. Ik heb net contact gehad met Dynalogic. om 11.18 toch maar weer een mailtje van Dynalogic (snap überhaupt dat dit bedrijf nog bestaat) Helaas is er iets misgegaan in de planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons. Wij houden u via e-mail op de hoogte en zullen u informeren over de vervolgstappen. Indien u vragen heeft kunt u altijd terecht op onze FAQ pagina. Toch niet te bevatten. Inmiddels al 3 dagen thuis gebleven. Heb via de mail van Dynalogic maar weer een afspraak gemaakt voor woensdag 10 juni

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Woensdag 10 juni ....weer hele dag thuis moeten blijven. en jawel hoor berichtje van Dynalogic om 10.17 uur. Door een sorteerfout begint het pakket niet op het juiste sorteercentrum. Dus ze komen voor de 4e keer niet! Dan maar weer Home24 bellen. Alweer 12 mensen in de wacht, dus weer ruim 40 minuten wachten.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Nog steeds niets meer vernomen van Dynalogic of Home24. Maandag 15 juni maar weer bellen. 19 personen in de wachtrij. Ongelooflijk wat een drama die beide firma’s

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Mail van Dynalogic op 15 juni: Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de order word afgehandeld door onze afdeling schade en vermissingen. Wij adviseren u om contact op te nemen met de leverancier van uw bestelling. Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Dus ze zijn de bestelling wederom kwijt (lees verduisterd). Wat een ongelooflijk kt bedrijf. Nog ooit zoiets meegemaakt. Inmiddels 2 weken weer verder, geen enkele reactie van Home24. Op 30 juni maar zelf meer contact opgenomen met Home24. Ga mar weer het betaalde bedrag terugvorderen. Gelukkig vandaag bij een fatsoenlijke firma bedombouw besteld. Ben er helemaal klaar mee. Hopelijk is dit bedrijf zsm failliet, zodat andere deze slechte ervaringen niet meekrijgen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - O ja klacht worden door Home24 niet behandeld. Waarschijnlijk omdat ze er zoveel krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]