Klacht: sorteerfout meer als 1 week

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vrijdag 31-5-2017 een monitor bij megekko besteld maar deze is nog steeds niet binnen zou 2-6-2017 geleverd worden maar aangezien alle klachten kan ik me pakket wel vergeten.
Er worden geen updates gedaan bij je track en trace staat nog steeds op sorteerfout (1 week) wanneer is deze sorteerfout opgelost of moet ik me pakket zelf komen sorteren ik snap het niet meer.

Gewenste Oplossing:

wanneer me pakket binnen is en het liefst morgen nog

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Zwan,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door sjonnieh