Klacht: sorteerfout meer als 1 week

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb vrijdag 31-5-2017 een monitor bij megekko besteld maar deze is nog steeds niet binnen zou 2-6-2017 geleverd worden maar aangezien alle klachten kan ik me pakket wel vergeten.
Er worden geen updates gedaan bij je track en trace staat nog steeds op sorteerfout (1 week) wanneer is deze sorteerfout opgelost of moet ik me pakket zelf komen sorteren ik snap het niet meer.

wanneer me pakket binnen is en het liefst morgen nog

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Van der Zwan,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door sjonnieh