Klacht: Sorteerfout en helemaal geen terug koppeling

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat weten ze ondertussen wel het duurt zo lang allemaal

Gewenste Oplossing:

Laat hun maar komen met compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stremme,

Wat vervelend te vernemen dat u langer heeft moeten wachten op uw toestel. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons zou mogen verwachten. We zien dat u ook te maken heeft gehad met een sorteerfout. Uw order is per abuis op een verkeerde route of verkeerd depot terecht gekomen.

We kunnen uw verzoek voor een compensatie niet honoreren, het spijt me u niet anders te kunnen berichten!

U heeft inmiddels een nieuwe afspraak opstaan om uw toestel retour te krijgen. Mocht u vragen hebben betreffende deze afspraak, kunt u te allen tijde ons raadplegen voor meer informatie.

Nogmaals excuses voor uw ervaring!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Peterstremme