Klacht: Sorteerfout.

op 31 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 mei een pakket besteld en zou op zaterdag 23 mei geleverd worden. Op de dag zelf om 8.06u. een bericht dat ze langskomen met mijn bestelling. Om 10.50u. op de track trace een bericht dat de medewerker aan zijn ronde is begonnen naam chauffeur Bilal. Direct daarna een melding van Opdracht niet uitgevoerd: Fout in sortering. Op één mail een antwoord gekregen dat het pakket op de verkeerde locatie ligt. Als U nog verdere vragen heeft kan U ons steeds contacteren. Na enige dagen terug een mail gestuurd maar na 3 dagen niets!! Bijna 10 dagen na bestelling nog niets nieuws voor een pakket dat normaal 60km moest afleggen…!!?? Triestig. Ik neem aan dat er fouten kunnen gebeuren maar dat ze niets laten weten is zeer onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Als ze contact opnemen met de melding hoelang het nog kanzal duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Charles_65