Klacht: Sorteerfout?

op 15 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 7 juni zouden een kast en een commode van Home24 geleverd worden door Dynalogic. Niets. \”Sorteerfout\” stond op de site. 3x gebeld met Home24, zij hebben nog 2x gebeld met Dynalogic, we zoeken het uit….. Zelf nog een keer gemaild: geen antwoord. Als je belt dan hoor je na het keuzemenu de ingesprektoon. Het lijkt wel of ze niets doen met vragen en klachten en gewoon hun eigen gangetje blijven gaan. We zijn nu 9 dagen verder en het blijft afwachten of er ooit iets bezorgd gaat worden.
P.S. \’s Middags deze klacht gepost, \’s avonds een mailtje dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Vandaag is alles geleverd, helaas wel enkele kleine beschadigingen maar dat lossen we wel op met de verkoper. En positief: de bezorging is super te volgen via Track en Trace zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

Als de bestelling nog deze week bezorgd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 20 juni 2017 om 10:47 geantwoord

Geachte mevr. de Vries,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat uw bestelling een tijd heeft gestaan op 'sorteerfout'. Dit houdt in dat uw order per ongeluk op het verkeerde depot is terecht gekomen. Toen dit geconstateerd is geworden zijn mijn collega's gaan uitzoeken hoe ze dit het snelste voor u konden oplossen. Echter zie ik dat hier geen enkele vorm van communicatie over is geweest. Dit is zeer kwalijk en ik heb dan ook uw klacht doorgezet naar de juiste afdeling. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Gelukkig zie ik inderdaad dat het pakket uiteindelijk is geleverd. Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling!

Mocht u in de toekomst nog een levering via onze dienst hebben, neem dan gerust contact op via onze Social Media.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Nelleke de Vries