Klacht: “Soorteerprobleem” geen telefoon..

op 21 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donder 15 Juni heb ik online een afspraak gemaakt met Dynalogic. Zij zouden mijn telefoon komen leveren op vrijdag 16 Juni. Aangezien er nog geen specifiek tijdvak was heb ik de hele dag vrij genomen voor werk. Ik heb mijn telefoon tenslotte hard nodig.
Op vrijdag 16 Juni omstreeks 04:00 uur kreeg ik bericht dat de telefoon geleverd zou worden tussen 14:15 uur en 17:15 uur. Ook stond in de mail een link om de locatie van de bezorger te volgen. Via deze link was de locatie van de bezorger niet te zien en bleef de status van mijn bestelling op \\\\\\\”gereed voor vertrek\\\\\\\” staan.
Rond 15:00 uur heb ik telefonisch contact gehad met Dynalogic over de fout in het trackingsysteem. Er werd mij verteld dat de tablet van de bezorger niet synchroniseerde maar dat de bezorger er rond 16:00 uur zou zijn. Om 17:00 uur heb ik opnieuw contact gehad met Dynalogic een werd mij verteld dat de bezorger ieder moment zou arriveren. Om 18:00 uur heb ik nogmaals contact gehad en werd mij verteld dat er een sorteer fout was en het niet duidelijk was waar mijn telefoon was een zodra dit opgelost zou zijn mijn telefoon geleverd kon worden.
Ik heb direct een klacht ingediend via de website.

Maandag 19 Juni kreeg ik een reactie dat de klacht in behandeling genomen was en ze zouden proberen binnen 14 dagen het zouden oplossen.
Ik heb geen 14 dagen, ik MOET mijn telefoon hebben voor mijn werk.
Ik heb op maandag 19 Juni weer telefonisch contact gehad om te vragen hoe het weer voor stond. Er werd mij verteld dat het nog niet opgelost was en ze niets konden betekenen voor mij maar ik even dynasure moest bellen en dat die misschien iets konden regelen voor mij. Dynasure vertelde mij dat de telefoon bij Dynalogic was dus ik echt bij hun moest zijn. Toen heb ik Dynalogic weer gebeld en gevraag hoe dit op te lossen is omdat ik ECHT mijn telefoon met spoed nodig heb.
Er werd mij verteld dat er niets aan te doen was en ik een leidinggevende niet te spreken zou krijgen. Ik moest maar wachten.
Op dinsdag 20 Juni heb ik eind van de middag wederom contact met Dynalogic opgenomen. Eindelijk kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mij echt leek te begrijpen. Dit mocht absoluut niet gebeuren en ze zou een mail gaan sturen naar diegene die hier over gaat. Ik zou of die dag OF de dag erna nog een telefoontje krijgen om mijn telefoon bezorgd te krijgen.

Vandaag, 21 Juni heb ik om 15:00 uur nog steeds geen telefoontje ontvangen dus heb ik ze zelf weer gebeld. Ik kreeg iemand aan de telefoon die mij vertelde dat het nog niet opgelost is en ik ook geen belletje zou gaan ontvangen van Dynalogic. Ik zou een mailtje ontvangen wanneer het opgelost was maar wanneer dat zou zijn weet niemand.

Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie of oplossing ontvangen. Dynalogic heeft ergens MIJN telefoon en is niet in staat om mij deze te leveren of mij van duidelijke informatie te voorzien.

Update 23 Juni:

Inmiddels is het een week geleden dat mijn telefoon niet geleverd is en heb ik zojuist weer telefonisch contact gehad met Dynalogic. Er is nog steeds niets bekend en er kan niets voor mij gedaan worden. De telefoon staat nog op \”sorteerfout\” en ik heb maar te wachten. Ik heb werkelijk nog nooit zo\’n schandalig slecht koeriersbedrijf bedrijf meegemaakt. Hoe hard ik de telefoon ook nodig heb, ik krijg mijn eigen telefoon nu gewoon niet terug en niemand kan mij vertellen wanneer wel. Niemand neemt de verantwoordelijkheid hiervoor en je staat machteloos.

Ik ben tevreden als ik mijn telefoon ontvang, en Dynalogic mij gaat compenseren voor de vrije dag die ik heb moeten nemen voor niets, de 7 telefoontjes die ik heb moeten plegen (van 45 cent per minuut) .

Ik wil niet meer wachten, ik wil nu gewoon MIJN telefoon ontvangen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:47 geantwoord

Geachte heer Nieman,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Michaelnm