Klacht: sony klantenservice

op 13 januari 2014 over Samson in de categorie Tabaksbedrijf

sony heeft een slechte support. op de website geeft men aan dat ze op zaterdagen bereikbaar zijn tussen 09:30 en 18:00. ik had 30 november gebeld om 13:38 en kreeg op het bandje te horen dat ik buiten kantooruren bel en dat men bereikbaar was tot 18u op de zaterdag. en dit terwijl het13:38 was? ook had ik vandaag (13 januari) gebeld naar het 0900 nummer. na tien minuten te hebben gewacht kreeg ik ineens te horen van het bandje van sony dat men mij niet wil langer wil laten wachten en dat ik op een ander moment moet terugbellen. en de verbinding word gewoon verbroken. dit is echt belachelijk!!! je maakt al kosten door naar een 0900 te bellen en word er ook nog eens opgehangen en nieteens verzocht een bericht in te spreken waardoor met jou dan kan bellen

Dat sony de mogelijkheid bied als het langer duurd dan gemiddel jou terug te laten bellen door iemand van deze helpdesk.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samson

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door franspokeman