Klacht: somultishop ofwel somultishop wordt gerund door een oplichter.

op 02 februari 2014 over multishop in de categorie klachtmelden

Twee maanden geleden bestelde ik een halterbankje bij somultishop. Twee weken later was het nog niet aangekomen. Telefonisch is dit bedrijf zogenaamd bereikbaar in de ochtend, maar die telefoon wordt nooit opgenomen. Vele grotendeels onbeantwoorde mails later blijkt dat somultishop de bestelling verkeerd had voorgemeld bij TNT en een week later komt het product alsnog aan. Echter blijkt het product van zeer slechte kwaliteit, binnen 5 minuten valt het halterbankje uit elkaar. Somultishop zegt mij dat ik fotos moet sturen zodat zij via de garantie kunnen regelen dat ik het geld terug krijg. Ik stuur de fotos op, maar hoor niks meer van ze. 2 weken en 5 onbeantwoorde mails later krijg ik een mail dat ze mijn fotos nog niet hebben ontvangen. Ik stuur ze nogmaals op, 1 keer als attachment en 1 keer met dropbox. Sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord en dat is 2 weken geleden. Ik denk niet dat ik mijn geld ooit terug ga krijgen. Ik raad iedereen af bij deze webwinkel te bestellen.

Dat iedereen weet dat multishop ofwel somultishop een onbetrouwbare webshop is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over multishop

Alle klachten die gemeld zijn door Rudolf de Groot