Mijn Klacht:
Waarom verbaast het me niet dat Solar Groep Twente failliet is? Om het simpele feit dat de nazorg waardeloos is. Het verkopen van de panelen kunnen ze als de beste, maar eenmaal gelegd, verdwijn je als klant volledig van hun radar. Mijn panelen werken niet goed en ben nu al ruim 1 1/2 jaar (!) bezig om mijn klacht afgehandeld te krijgen of beter om überhaupt contact met ze te krijgen. Hoewel je heel vriendelijk te woord wordt gestaan door de receptioniste (?) als je belt, blijft ondanks toezeggingen verdere actie volledig uit. Het is natuurlijk ontzettend vervelend voor het personeel dat zij met een faillissement worden opgezadeld, maar een dergelijk bedrijf heeft natuurlijk geen enkel bestaansrecht. Hoe krijg je het als management voor elkaar om in een tijd waar energietransitie booming-business is, een faillissement te moeten aanvragen. Hier is geen enkel excuus voor richting je personeel en zeker niet richting de gedupeerde klanten!
Gewenste Oplossing:
Een doorstart en daarna fatsoenlijk klantencontact!