Klacht: Komen geen afspraken na

NEM ten Dam op 26 augustus 2021 over Solar Groep Twente in de categorie Algemeen, Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2020 10 panelen laten installeren. Al vrij snel kwam ik tot de conclusie dat de panelen niet de opbrengst leverden naar verwachting. Ik heb destijds meerdere keren gebeld met het bedrijf en heb meerdere keren een afspraak gehad. Maar telkens kwam niemand opdagen. Na ongeveer 5 maanden is er blijkbaar toch iemand op mijn dak geweest; ikzelf was niet thuis.
Echter, nu ruim een jaar na plaatsing blijkt dat ik ongeveer 70% heb behaald van het minimaal verwachte rendement. Ik heb ondertussen minstens 10x gebeld, heb minstens 4 afspraken gehad dat ze zouden langskomen (waarvoor ik telkens thuis zat te wachten) terwijl niemand is komen opdagen ook nog eens zonder berichtgeving. Ik heb de man die de sales heeft gedaan meerdere keren gemaild met mijn klacht en hij beloofde meermaals dat het zou worden opgepakt. Maar nada, noppes, niks. Mijn laatste contact dateert van 23 juli jl waarin ik via de mail om een gesprek heb gevraagd zodat dit voorgoed kan worden opgelost. Zo ga je in mijn ogen niet met mensen/klanten om! Maar……nog steeds geen reactie. Vandaar dat ik hier mijn beklag doe. Een volgende stap richting geschillencommissie of andere juridische stappen ben ik aan het voorbereiden. Ik pik dit niet langer!

Gewenste Oplossing:

Dat er netjes volgens afspraak een monteur komt die het reeds erkende probleem oplost! Mijn huidige rendement is ongeveer 70% van het beoogde rendement. Daarvoor laat ik toch geen dure panelen plaatsen? Het gemak van dit bedrijf.....keurige sales en overkomen als een hele grote speler. Maar ondertussen totaal niet klacht- en klantgericht in de aftersales. Schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solar Groep Twente over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Solar Groep Twente in behandeling genomen

Bericht van Solar Groep Twente

3 jaren geleden - Beste Mevrouw ten Dam, Komende week zullen wij het probleem direct bij u oplossen. De huidige situatie kamden wij met vakantie periode. Gezien wij nu weer met volle bezetting zijn zullen wij het probleem direct gaan oplossen. We zullen dan ook vandaag 27-08-2021 contact met u gaan leggen.

Alle klachten die gemeld zijn door NEM ten Dam