Klacht: Softshop blokkeert lastige klanten

op 05 januari 2017 over Softshop in de categorie Software

Maanden geleden kocht ik online een oplader bij softshop.

Na 1 maand was die al kapot ik nam contact op en ze waren erg vriendelijk. Ik kon de oplader opsturen en een nieuwe ontvangen als de oplader daadwerkelijk kapot bleek te zijn.

Ik kreeg een nieuwe oplader toe gestuurd maar dat was een verkeerd model voor een ander model Macbook.

Ik probeerde contact op te nemen maar dit ging plotseling heel moeizaam bijna 2 maand lukte het niet om contact te krijgen.
Inmiddels heb ik ergens anders een nieuwe oplader moeten kopen.

Na twee maanden kreeg ik een email dat de klanten service op vakantie was en dat er vandaar niet werd gereageerd. Ik kon de verkeerde oplader terug sturen en zou mijn geld ontvangen.

Na een maand had ik nog niks ontvangen of gehoord. Ik nam weer contact op maar opnieuw bijna niet te bereiken.

4 maanden na mijn aankoop had ik contact en werd er gezegd dat het geld was overgemaakt. Maar het gekke was dat het nooit op mijn rekening was overgemaakt.

Vanaf dit moment was Softshop.nl niet meer bereikbaar. Mijn emails werden niet beantwoord. En als ik inlogde op de klantenservice chat werd die direct afgesloten. Ik kreeg het vermoeden dat mij email adres was geblokkeerd.

Dus ik probeer in incognito modus met een ander email adres. En plotseling kon ik wel in de chat komen.

Ik gaf weer aan dat het geld niet was aangekomen en dat ik het bij ING heb laten controleren. Softshop stuurde mij toen een screenshot van hun afschriften dat zij het bedrag terug hebben gestort.

Ik vroeg hun toen om een boekings onderzoek te doen. Zij gaven aan dit te gaan doen. Maar weer hoorde ik 2 maanden niks en werden mijn email genegeerd. Via incognito modus kwam ik in contact en had ik opnieuw dezelfde discussie.

Softshop zegt we hebben een screenshot gestuurd wij gaan verder niks meer doen. En dat ze bij ING hebben gevraag maar dat ze maar twee maanden terug kunnen kijken en dat deze periode verlopen is. Ik heb ING gelijkt gebeld en dit was gewoon gelogen. Ze kunnen zelfs 7 jaar terug kijken.
Waarop ik melde dat zij de enigste zijn die bij hun rekening een onderzoek kunnen doen. En dat ik gewoon me geld terug wil en er vanaf wil zijn. Toen sloot het chat gesprek en werd mijn IP adres verbannen van de site.

Ik heb echt nog nooit zo’n vreemde klantenservice mee gemaakt. Niet telefonische bereikbaar. Blokkeren mensen in de hoop dat ze er dan vanaf zijn. Liegen over een boekingsonderzoek te doen.

(p.s. ik ben dyslectisch zal vast vol spelfouten staan)

Als er een boekingsonderzoek word gedaan we uitzoeken wat er is gebeurd. en ik mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door