Klacht: Snelstart

op 23 juni 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Het is zeer afschuwelijk van jullie dat jullie mijn vragen pas beantwoord wanneer ik ze online zet.
Ik heb 29 mei een vraag aan jullie gesteld. Ik heb tot heden geen reactie van jullie gekregen. Jullie nemen niet eens de moeite om mij een update of een feedback te geven.Dit is werkelijk schandalig. Ik heb vorige week gebeld, maar jullie klantservice medewerker kan helemaal geen service verleend, ik zat nog steeds met me vraag en een vage antwoord. Vandaag heb ik weer gebeld, en ik heb een behulpzaam medewerker gesproken maar die kon me niet veder helpen omdat de helpdesk afdeling de telefoon niet opneem. Het lijkt erop dat de helpdesk nooit er is. Ik denk als zij vaker achter hun bureau zaten en hun werk deden, mijn vragen allang beantwoord waren.
Mijn oorspronkelijke vraag van 29- mei was:

Ik ben met snelstart begonnen. Bij de stamgegevens hebben mijn grootboekrekeningen geen bedrag. Het is allemaal blanko.
In geen 1 van de handleidingen stond dat ik een administratie moet importeren dus ik neem aan dat het goed is?

En ik heb ook een vraag mbt tot engels examen gestuurd. Hiervan heb ik wel een antwoord gekregen. Alleen mijn docent had me naar de ‘klantenservice’ verwezen met dit vraag. Dus ik verwacht een antwoord en ik ga niet heel en weer.
Mijn vraag is:

Ik wil graag weten welke hoofdstukken ik moet leren voor de examen Engels [17420/21596].

Ik verwacht van jullie z.s.m hierover een antwoord.

Ik wil geholpen worden en een antwoord.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

6 maanden geleden - Beste Justine, Ik heb vernomen van onze Helpdesk dat ze vandaag proberen om telefonisch contact met je op te nemen om het probleem met snelstart voor je op te lossen. Voor de examens Engels kun je je voorbereiden door het leerpad op de LOI Campus te volgen en de daarbij behorende opdrachten te maken. Bij het mondeling krijg je op de dag van het examen, vlak voor het examen een stukje tekst en circa 15 minuten, waarmee je het examen kunt voorbereiden. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Just1987

6 maanden geleden - Geachte Patrica, ik verwacht op z'n minst een excuus van jullie. Het was niet nodig dat ik een maand op antwoord moest wachten. Wat betreft Engels, de informatie die jij geeft klopt niet. Ik heb 2 examen voor Engels namelijk Schriftelijk en mondeling. Er zijn een aantal hoofdstukken die speciefiek de schriftelijk of mondeling gedeelte behandelen. Dat was mij tenminste verteld door jou collega van klantenservice. Misschien is het handig als je dit bij de afdeling dat over examen gaat navraagt.

Reactie van de melder van de klacht Just1987

6 maanden geleden - Over snelstart12, hoe moet de belansopleidingstartituatie bacpac in Snelstart uitpakken. Deze instructie staat in de mail van helpdesk maar ik krijg via jou een snellere reactie.

Bericht van LOI

6 maanden geleden - Beste Justine, Ik zal je vraag over de examens Engels uitzetten bij onze servicemanager. Zodra ik hier een antwoord op heb kom ik er direct op terug. Onze excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord over je vraag over Snelstart. Ik lees dat gisteren een account is aangemaakt en aan de hand daarvan krijg je van Snelstart een e-mail met instructies. Heb je deze nog niet ontvangen? Zo nee dan hoor ik het graag. Mocht je hem wel hebben ontvangen dan wil ik je hiernaar verwijzen voor de instructies. Mocht je er dan niet uitkomen dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Just1987

6 maanden geleden - Geachte Patricia, Ik heb de instructie van snelstart ontvangen. Ik heb de bijgevoegde document ook gedownload maar in de instructie wordt niet uitgelegd hoe ik deze document in Snelstart moet openen/ voegen.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 30 juni 2016 om 08:56 geantwoord

Beste Justine,

Ik heb je vraag uitgezet bij onze Helpdesk. Aangezien dit een aangelegenheid is waarbij de instructies onduidelijk zijn wil ik je verzoeken om dit in het vervolg via de LOI Campus met de docent op te nemen. Die zou je hier het snelste en beste uitleg in kunnen geven. Voor nu zal de Helpdesk het gaan uitzoeken, maar deze moeten hiervoor ook het programma openen en de stappen volgen.

Zodra de Helpdesk dit heeft uitgezocht krijg je per e-mail de instructie toegestuurd.

Alleen als er technisch iets misgaat of ontbreekt kan je de Helpdesk hiervoor inschakelen.

Daarnaast kan ik je inmiddels vertellen dat ik van ons examenbureau heb vernomen dat er voor de examens Engels niet specifiek hoofdstukken zijn die je moet leren. Je dient gewoon het leerpad te volgen.

Bij het schriftelijk examen wordt kennis van de Engelse taal getoetst op de competenties lezen, schrijven en begrijpen. Lezen en begrijpen worden getoetst op niveau B1 van het Europees Referentiekader, schrijven wordt getest op niveau A2.

Zoals eerder aangegeven krijg je bij het mondeling examen voor het examen een voorbereidingstekst, zodat je kunt voorbereiden.

In het leerpad kom je verschillende oefeningen tegen. In de spreekoefeningen kun je voorbereiden op het mondeling. Voor het schriftelijk examen is er een proefexamen beschikbaar welke je in de modulewerkruimte kunt vinden.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Patricia
LOI Webcare